FORENINGSPORTAL Foreninger i Sør-Varanger

Friform Kirkenes

Friform Kirkenes er en organisasjon som jobber for å fremme alternative og eksperimentelle musikkuttrykk i Sør-Varanger. Mottoet vårt er "Smalt og sosialt!".

Friform Kirkenes er en frivillig organisasjon som jobber for å fremme og skape en arena for alternative musikkuttrykk i Sør-Varanger. Den enkleste måten å skjønne hva vi står for er å stikke innom et av våre arrangement. Våre "plateprat"-kvelder er fine arenaer for å treffe flotte folk samtidig som du får utvidet musikkhorisonten din, og konsertene våre skal alltid holde et høyt kvalitetsnivå.

Musikere som har besøkt oss er bla. Lasse Marhaug, Hilde Marie Holsen, Kim Myhr, Christian Wallumrød, Hedvig Mollestad Trio, Mars Williams, Tollef Østvang, Stian Westerhus og Brage Tørmænen.

Vi jobber for å alltid ha en lokal tilknytning, og vil at vår aktivitet skal være til nytte og glede for lokalsamfunnet Sør-Varanger.

friform.kirkenes@gmail.com

www.friformkirkenes.no

www.facebook.com/FriformKirkenes/

Leder Per Anders Store