FORENINGSPORTAL Foreninger i Sør-Varanger

Teatervenner Sør-Varanger

Teatervenner Sør-Varanger er en interesseforening til fremme av almen interesse for god scenekunst og teatertilbud til kommunens innbyggere. TV bidrar til å skape et levende kulturhus. TV støtter opp om vårt lokale teater gjennom samarbeide med Samovarteateret, kommunens kulturavdeling og andre, for fremme av teatertilbud og interesse. TV fungerer som et sosialt og faglig fellesskap for teaterinteresserte gjennom ulike arrangement. Herunder drift av teaterkafe ved forestillinger, diskusjoner, møte med scenekunstnere, «ettersnakk». Ved økonomisk overskudd fra drift av teaterkafe og medlemskontingent gis ulike bidrag til lokalt forankret teateraktivitet i Sør-Varanger.

Billetter til Riksteateret og Hålogaland teaters forestillinger kan kjøpes på TicketCo.

Ønsker du å bli medlem i Teatervenner?

Medlemsskap gir 20 % rabatt på alle forestillinger med Riksteateret og Hålogaland teater.

Samovarteateret gir også gode rabatter på mange av sine forestillinger.

Pr år        Enkeltmedlemsskap: kr 150    Familiemedlemsskap: kr 200 (= 2 medlemmer)

Ta kontakt på mail eller mobil.

Fritidsaktiviteter

Teater / drama